Koerdistan.nl

Welkom op Koerdistan Forum
It is currently 09 Sep 2010, 09:23

All times are UTC + 1 hour [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: 13-02-2010 Demonstratie in Straatsburg
PostPosted: 08 Feb 2010, 14:26 
Founder
Founder

13 februari demonstratie in Straatsburg omtrent gevangenname van serok Abdullah Öcalan die nu zijn 11de jaar in gaat.

Bussen vertrekken vanuit verschillende verenigingen en standplaatsen in Nederland.

Meer informatie: www.fedkom.nl TEL:020-6141816 FAX:020-6143468 E-mail:fedkom@dds.nl

Profile Send private message E-mail  

Post subject: Re: 13-02-2010 Demonstratie in Straatsburg
PostPosted: 08 Feb 2010, 18:42 
Hyperactief

Wie zullen er allemaal aanwezig zijn van de Koerdistan.nl-forummers?

Zo niet, waarom niet?

Profile Send private message  

PostPosted: 10 Feb 2010, 11:40 
Founder
Founder

Ik ga :)

PostPosted: 10 Feb 2010, 14:11 
Stalker

Rodin wrote:
Zo niet, waarom niet?

Neemt teveel tijd in beslag, moeite, kosten, etc.
Dat kan ik beter investeren in iets wat wel nuttig is: studie.

PostPosted: 10 Feb 2010, 16:15 
Koerdistan.nl VIP
Koerdistan.nl VIP

Geloof dat het kratis is Omid, geen zorgen!

PostPosted: 10 Feb 2010, 20:21 
Hyperactief

Een poging, een kans, een strijd...

Je studie vergaat niet, maar kansen wel.
Voor je studie heb je minimaal 4 kansen om iets wel recht te zetten, maar bij deze actie gaat het om het laten horen van je stem.
Voor je studie heb je zonder dit 365 dagen per jaar de tijd, voor deze demonstrate slechts 1x per jaar.

Of het geld kost weet ik niet precies, maar zoveel zal het niet zijn, binnen een dag terugverdiend! (Misschien dat lid Egid meer weet over de kosten)
En wat is geld in hemelsnaam vergeleken met dit?
Wel tientallen euro's spenderen aan Valentijncadeautjes, Sinterklaas, Kerstmis, Pasen etc. etc. maar als het hierop aankomt is het meteen; kosten met zich meebrengen??

Moeite.... Als dit een excuus is om niet mee te gaan, kun je meteen je sterfbed klaarmaken. Alles op aarde kost moeite.

Ik vind dat sommige mensen (is niet per se op jou bedoeld Omid!) gewoon excuses bedenken die nergens op slaan,
omdat ze gewoon niet achter de idee staan. (Ja, het is echt "de" idee!)
Ik vind dat men gewoon eerlijk moet zeggen van: ik steun het niet, daarom kom ik niet. Punt.

Maar daar is de Koerdische bevolkingsgroep vast wel weer te "goed" voor....

@ Omid;
Specifieke vraag, zou je wél meegaan als het gratis was? Zo ja, er kan altijd iets geregeld worden, dat weet ik zeker!

PostPosted: 11 Feb 2010, 18:32 
SuperMod
SuperMod

zo Rodin, jij bent een super PKK aanhanger zi eik :P haha

maar ik ga niet., omdat ik niet in NL woon... :)

PostPosted: 11 Feb 2010, 20:11 
Hyperactief

^
Het vind ook niet plaats in Nederland.....Jij woont niet in Frankrijk en ik ook niet.
Je woont in Engeland volgens mij... Ik weet niet of er via daar iets wordt georganiseerd, maar volgens mij is Nederland even ver voor Frankrijk als Engeland dat is...

Amsterdam - Straatsburg = 5 uur met auto
Londen - Straatsburg = 8 uur met auto

Poe poe, wat een goede reden! Jij hebt zeker nog nooit 8 uur in de auto gezeten toen je ff op vakantie ergens heenging waarop je daarbij in dat vakantieland ook nog eens honderden euro's en/of ponds spendeerde. En nee.. Vakantie vieren is absoluut geen moeite hoor. Nee. Gelijk hebben jullie.

Verder heeft dit niets met "super" PKK aanhanger te maken. Dit heeft te maken met eerlijk en oprecht zijn tegenover jezelf.
Er bevinden zich in die menigte ook mensenrechtenorganisaties en niet alleen aanhangers van de PKK, dus in principe vind ik je 1e zin érg overbodig...

Geld, moeite en reistijd.... Ongelooflijk hoe goed mensen kunnen verzinnen...En de kunst is dan ook jezelf overtuigen. Ikzelf zou nooit in mijn eigen leugens kunnen trappen. Zoiets heet gewetensbezwaar.

PostPosted: 12 Feb 2010, 00:44 
SuperMod
SuperMod

heb jij zin om mij 8 uur heen en weer terug te rijden dan?? :)
enn plus lieve rodin.. we hebben hier school en werk waar we heen moeten gaan ;)
het is gewoon te ver.,
en het is Birmingham en niet london :)

PostPosted: 12 Feb 2010, 18:09 
Gundi

Hey zeikers degene die niet komen moeten dan ook niet praten, met jullie kunnen we niet eens 1 meter verderop, we verwachten niks van mensen die iets verwachten van Amerika, wij gaan met ons volk naar de top

PostPosted: 12 Feb 2010, 18:46 
Hyperactief

@ Kurdangel

Ik zit 5 uur in de bus... 3 uur meer is echt niet zoveel als je die 5 uur ook gewoon aankan. Kom op zeg, ben jij nooit met school (nu je het toch over school hebt!) op reis geweest..? Een reis die langer dan 8 uur duurt?
Ben jij nooit op vakantie geweest waar je meer dan 8 uur moest zitten in de auto?
Zoniet, ok.. Je hebt het misschien nooit meegemaakt maar het is doodnormaal hoor... 8 uur is niets, aangezien Hollanders altijd naar Spanje/Frankrijk op vakantie gaan avec le voiture.

Wees gewoon eerlijk tegen jezelf lieve Kurdangel. Zeg gewoon: Ja, ik steun het niet, daarom kom ik niet.
Mijn vraag in mijn allereerste bericht (zie: Zo niet, waarom niet?) heb ik met opzet geschreven. Kijken of de Koerden hier wel eerlijk zijn zoals ze dénken te zijn.

Trouwens, waarom die reistijd erbij halen? Ik durf te wedden dat je die 8 uur wel zou opofferen voor iets wat jij wél steunt!

En lieve Kurdangel, jij bent echt niet de enige die school en werk heeft. Believe me.
Ik heb ook zoveel met school te maken. Als jij mijn rooster zou zien, zou je haast niet geloven dat ik überhaupt ga. Maar gelukkig kan ik afwegingen maken. Ik weet zeker dat jij niet elk weekend constant aan je huiswerk zit. Dat weet ik gewoon zeker. Er gaan zoveel mensen mee, die een universitaire opleiding doen, believe me. Je zult zeker niet de enige zijn die 't druk heeft.
Nogmaals, ik zou niet durven om in mijn eigen leugens te trappen omdat ik zelfkennis heb.

Ok, misschien is Birmingham inderdaad wel wat verder... Maar als het dichterbij was geweest (zoals in mijn geval 5 uur) zou je dan wel meegaan? Ik geloof het niet.

Nu ga je misschien denken: maak er niet zo'n probleem van zeg Rodin!

Kijk, in principe moet iedereen zelf weten om wel of niet mee te gaan natuurlijk. Maar op deze site zie ik zoveel reacties zoals:
PKK moet wapens neerleggen.
PKK is ouderwets, ze moeten moderniseren.
PKK moet de dialoog aangaan.
PKK zal niets bereiken met oorlog, ze moeten onderhandelen, ze moeten praten in plaats van vechten.

Dan denk ik bij mezelf van: Ok, misschien zit er een kern van waarheid in. Misschien...

En dan komen we eindelijk met vreedzame acties, wordt dat evenmin gesteund! Dan denk ik echt wel van: Haleluja! Mensen weten niet wat ze willen en kunnen gewoon makkelijk lekker typen op het internet zonder ook maar een donder uit te voeren. Dan snap ik niet waar ze het recht vandaan halen om de politicus te spelen hier op het internet!

PostPosted: 12 Feb 2010, 22:17 
SuperMod
SuperMod

@ rodin
jij kent mij niet,, jij weet niet wie ik ben.. ga niet jou eigen vragen ipv van mij antwooorden aub..

Post new topic Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]