ik snap niet.. jullie vallen mij aan.. en vragen niet eens waarom ik dat vindt.. haha komen jullie meteen tot conclusies.
Kecke.. deze probleem komt bijna niet voor in Europa.. ookal draag je een bikini op straat.. niemand komt je aanraken geloof mij

misschien aankijken maar niett aanraken..
maar in koerdistan is het zo dat ook al draag je een burka enn hebt 300 laagjes kleren aan.. nog steeds komen ze tegen je aan.. etc etc.
Quote:
Met je 'bijna ALLE moslim landen hebben dat probleem'. Wat een ongelovelijke domme opmerking.
allemaal dan?? wat is er zo dom aan die opmerking.. je hele bericht ben je mij aan het aanvallen en hebt geen een argument aan mij gegeven wat mij tegen overgestelde bewijst..
Quote:
Hier werd er namelijk een reclame uitgezonden die precies over deze probleem ging.
reclame voor wat? dat het niet moet gebeuren?
Also - Niet denken dat de laws van hier zijn gebouwd op 'common sense'. Meeste kwamen van de Bijbel. Zoals "Thou shall not murder, thou shall not commit adultery, thou shall not steal" etc.
Dusja, welke probleem zie je in geloof of is het alleen maar de Islam ?
@Kurdangel,
Ik snap het niet - Het gebeurt namelijk in elke land, niet alleen "bijna ALLE moslim landen".
Hier werd er namelijk een reclame uitgezonden die precies over deze probleem ging.
Waarom zie jij het als een probleem wanneer iemand probeerd te geloven in iets wat niet in jou richtinglijnen valt ?
Vandaar dat er verschillende interpretaties zijn; de een draagt wel een hoofddoek en de ander niet. ^^
Quote:
Also - Niet denken dat de laws van hier zijn gebouwd op 'common sense'. Meeste kwamen van de Bijbel. Zoals "Thou shall not murder, thou shall not commit adultery, thou shall not steal" etc.
Dusja, welke probleem zie je in geloof of is het alleen maar de Islam ?
alles is taboe in islam.. vrouwen en mannen durven nooit hun gevoelens uit te spreken.
verliefdheid is iets WAT iedrereen weet dat gebeurd.. maar iedereen houdt het geheim voor elkaar.. dat komt hier in het westen niet voor